Wednesday 26 November 2014

Bagaimana Menulis, Menerbit & Menjual Ebook Anda

Hari ini saya ingin berkongsi ilmu kepada anda semua. Saya telah menemukan satu teknik yang agak menarik bagi sesiapa yang berminat dalam menulis, menerbit dan menjual Ebook dengan cara yang betul.

Anda boleh ikuti Link ini untuk mendapatkan maklumat dengan lebih lanjut.
Disini saya hanya berkongsi kepada anda apa yang saya faham tentang laman web tersebut. Ia berkisar tentang Ebook Rahsia Penulis Best seller.

TAWARAN HARGA SERENDAH RM60.00 SAHAJA

Dalam Ebook ini menyebut tentang beberapa topik yang terkandung di dalam Ebook tersebut seperti:-
Ø  Memilih topik yang panas dan evergreen
Ø  Mengembangkan idea sebelum anda mula menulis
Ø  Bagaimana proses mencari topik yang tinggi permintaan dan rendah persaingan
Ø  Bagaimana mencipta kandungan yang orang mahukan
Ø  Bagaimana mencari inspirasi dan meruntuhkan writer's block
Ø  Cara yang powerful meningkatkan mailing list anda
Ø Bagaimana menggunakan email marketing dengan efektif (disediakan contoh email pengenalan, email follow-up dan email promosi)
Ø  Strategi pemasaran untuk keuntungan maksima dari usaha anda



EBOOK INI JUGA DATANG DENGAN 5 BONUS HEBAT!



SOFTWARE MEMBINA BORANG

Tidak perlu lagi risau tentang borang pembayaran. Bernilai RM120.

EBOOK COVER  PSD

Bernilai RM60 

3 SQUEEZEPAGE TEMPLETE

Bina mailing list anda dengannya.Bernilai RM150

KAJIAN PEMASARAN: LANGKAH PERTAMA YANG PENTING

Ebook bagaimana melakukan kajian pasaran dengan lebih berkesan. Bernilai RM 50

LANDING PAGE


Gunakan sebagai sales page ebook anda. Bernilai RM200

Jadi, bagaimana? Anda masih masih lagi tidak pasti?...Saya sendiri berminat dengan menghasilkan ebook saya sendiri. Memang cita-cita saya nak jadi penulis dan usahawan yang berjaya.

Jadi tunggu apa lagi...Anda boleh buat tempahan disini dan segalanya akan diurus.

Saya sendiri telah menempah Ebook ini dengan harapan untuk mencari ilmu dalam impian untuk mewujudkan Ebook dengan nama saya sendiri. Sebarang UPDATE nanti saya bagitahu kepada anda sesudah saya menerima Ebook ini dan saya akan menceritakan kepada anda bagaimana ia mampu menggubah hidup anda dengan lebih bermakna. Insha Allah...

Ianya mudah dan simple. Cuma klik pada butang TEMPAH SEKARANG dan anda akan dibawa ke page cara-cara melakukan bayaran. Bila tempahan anda telah mereka terima, anda akan mendapat akses ke private area dimana anda boleh download produk ini ke komputer anda walau dimana anda berada. Mudahkan....

No comments:

Post a Comment

Day 9 (9th of November 2017) Fly back to BKI

Assalamualaikum w.b.t... Lepas check in luggage akak pun bergerak ke kastam, imigrasen, naik train dan ke pintu gate 125...jauh bebeno...