Thursday 2 April 2015

Keranamu DC...

Assalamualaikum....

xtau kenapa hari ni teruja x tentu pasal....mgkin disebabkan aku dah berjaya membeli DC walaupun trpaksa membeli secara Kombo April (OMP, HCKD, DTL, dan DC)...

terpaksa beli secara KOMBO APRIL

Menerusi Kombo April nie...terdapat 4 buah novel keluaran bulan April sahaja...Buku nota dan Novel Kampung Girl diberikan secara percuma namun tidak boleh ditukar kepada novel lain...

Bila dah sampai DC..aku akan kongsikan rupa bentuknya versi aku punya...bukan lagi gambar..tpi by hand.....xsabarnya tunggu...mesti minggu depan baru dapat...aish...turun Kota Marudu lagi...xpe2...keranamu DC....hehe



mesti yang lain tertanya2 DC tu apa...malas nak cerita pnjang...aku bagi link kat sini...Kombo April dari KARYASENI...



Untuk maklumat semua....walaupun GST bru jak dilancarkan kemarin...nasib baik bahan bacaan xdikenakan GST...tapi kalau dikenakan GST pun...disebabkan DC...aku beli juga...iyalah..dari tahun lepas lagi aku tunggu kemunculannya...xkan kerana GST...aku bantutkan keinginan untuk memilikinya...terpaksalah aku berjimat cermat semula...hehe...Pos Laju...Lajukan penghantaran anda ya..tak sabar nak menyambut kedatangan DC nie..




No comments:

Post a Comment

Day 9 (9th of November 2017) Fly back to BKI

Assalamualaikum w.b.t... Lepas check in luggage akak pun bergerak ke kastam, imigrasen, naik train dan ke pintu gate 125...jauh bebeno...