Saturday 29 November 2014

IM4U..Sudahkah anda mendaftar?

Saya suka mengikuti aktiviti sukarelawan..semasa di sekolah Dan di university..pelbagai aktiviti saya ikuti..tapi selepas graduate..amat sukar mencari aktiviti lebih2 lagi xda kawan yg selalu aktif ikut serta..jadi saya pun carilah info yang terbaik untuk disertai..


IM4U
Sempena Hari Sukarelawan Antarabangsa, iM4U yang merupakan badan sukarelawan yang terbesar di Malaysia ingin menjemput semua rakyat Malaysia dan rakan-rakan untuk menyertai kami bagi meninggalkan impak yang positif kepada komuniti!

Saya sudah mendaftar sebagai sukarelawan mengikut negeri yang kita wakili...saya pilih Sabah sebagai sukarelawan..


Tinggal 7 hari lagi untuk aktiviti sukarelawan seluruh negeri di Malaysia..


1hari untuk 14 Negeri 15 lokasi terpilih Dan 100,000 mass sukarelawan


PUBLIC ART MOVEMENT
Menyediakan platform untuk artis tempatan menonjolkan hasil karya mereka dengan mencantikkan tempat2 awam. 
Tempat untuk dicantikkan:
Taman permainan
Lorong2 yang diabaikan
Tempat Rekreasi
Aktiviti
Gotong- royong
Mengecat
Melukis lukisan 3D


GREEN TEAM
Kitar semula barang-barang terbuang
Green Grow: Menanam tumbuh-tumbuhan yang boleh dimakan di taman.
Gotong-royong

Untuk mendaftar keahlian anda bolehlah pergi laman iM4u..






No comments:

Post a Comment

Day 9 (9th of November 2017) Fly back to BKI

Assalamualaikum w.b.t... Lepas check in luggage akak pun bergerak ke kastam, imigrasen, naik train dan ke pintu gate 125...jauh bebeno...